Actie

Een actie bij Praktijk Marja

De WINTER is weer aangebroken; de dagen worden korter, de zon is steeds minder te zien. De temperatuur gaat dalen.

In de winter zijn er vaak nier- en blaasklachten, gewrichtspijnen, schouder- en nekklachten door kou op de spieren en verkoudheidsklachten.  Ook het aantal zonuren is minder en dus ook het gehalte aan vitamine D in het lichaam dat van belang is voor de botopbouw.  Koude lijdt vaak tot pijn in de gewrichten.

Veel mensen hebben in de winter last van vermoeidheid, stemmingswisselingen, gebrek aan energie en meer behoeft aan binnen zitten bij de warme kachel en het verminderen van de activiteiten.  Ook is er een grotere behoefte  aan meer slaap.

De huid heeft in de winter veel te verduren door het verschil tussen de binnen- en buitentemperatuur, de kou, gure wind en neerslag. Het is daarom van essentieel belang om goed te drinken!  Het beste, ook voor de huid in deze koude periode van het jaar is veel drinken; tenminste 1 ½ liter per dag. Het is goed om verwarmend voedsel en dranken te nemen. Zorg verder voor voldoende lichaamsbeweging ter stimulering van de bloedcirculatie.

Door middel van  APS-Therapie  kunt u uw lichaam  helpen om meer energie te krijgen, de doorbloeding te stimuleren, pijnklachten te verminderen en de opgehoopte afvalstoffen weer af te voeren, waardoor de weerstand toeneemt.

Bij Praktijk Marja geldt nu de volgende actie:

De elektroden a 16 euro:

gratis

* Geldt voor degene die zelf verwijzen naar deze actie op de website.

Op dit artikel kan niet (meer) gereageerd worden.